I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 27 July 2011

SEDIH :(


hey, BEST FRIEND 
kenapa kau dah lain sekarang eh ? kenapa bila depan perempuan tu je perangai kau terus lain eh ? aku tahu aku tak perfect and comel macam perempuan tu. tapi aku dengan kau dah kawan lama dah, kenapa baru sekarang kau berubah gila ? aku bukan nak halang kau kawan dengan siapa siapa pun just terkecik hati bila kau buat dekat aku time dekat sekolah tadi. kau cakap dekat aku time dalam message apa, then bila dah sampai sekolah kau yang lain, cakap serupa macam keling! bila aku buat perangai macam tu tahu pulak kau nak marah. aku tahu selama ni kau dah banyak tolong aku, back up aku, belanja aku (rezeki if tolak dosa ,hee) 

Tak pelahh, aku sedar aku sekarang dah teruk, aku tak baik macam dia, aku jahat, aku setan, aku bukan angel macam dia, serious aku sedih gila and kecewa gila dengan kau. aku rasa better aku tak payah nak layan kau lagi kot, tu yang aku rasa patut aku buat. kau delete lah number aku, kau remove aku dekat dalam FB, dalam kelas tak payah layan aku, kita buat macam tak kenal je, kau pun dah ada orang sayang kan, mesti dia jealous if nampak kita rapat. its okay kawan :) thanks for being all the things I had to say GOODBYE. kawann, kirim salam dekat mama tau, rindu sangat nak keluar sama-sama lagi macam dulu. but tu semua dulu kan kan ? aku doakan kau selalu happy kawan AMIN! :) lagipun aku kan kawan yang dah tak penting untuk kau, betul tak, betul tak ? okay lahh, thanks for everything kawannn. muahh pipi kiri, muahh pipi kanan :* ,saya sayang awak kawan ♥ byebyeee~

1 comment: