I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 30 September 2011

Ciri-ciri lelaki KASANOVA

  1. Di awal perkenalan, si dia menjadi insan yang paling mulia. Apa sahaje yang kita nak mesti dia akan bagi. Namun harus diingat, itu semua hanya sekejap sahaja, ianya takkan lebih sebulan. Sedikit demi sedikit dia akan menunjuk kan taring and tanduk dia.
  2. Lelaki macam ni tak pernah nak patuh pada janji. Test korang perhatikan if keluar dating, siapa yang akan sampai dulu. :D
  3. lelaki kasanova jugak biasanya mempunyai paras rupa yang agak handsome dan kata-katanya amat manis sekali. Sebab itulah ramai perempuan yang cepat cair dengan jantan macam tu. 
  4. Selepas sebulan berkawan, tanpa segan silu si dia berani minta duit untuk pinjam daripada perempuan. Alasan untuk meminjam dia selalu cakap dia memerlukan duit sangat and start lah muka sedih dia tu keluar, so perempuan pun cair.
  5. Lelaki kasanova jarang bercerita tentang keluarganya apatah lagi nak bawa jumpa ibubapa. Tetapi ada kalanya dorang ada ajak tapi just ajak ajak ayam je. Mulut berkata (Y) but hati berkata (N)
For kaum hawa, penilaian di minda anda, hee~ jangan disebabkan terlalu sayang and cinta, korang buta or kabur dalam menilai seorang lelaki yang hanya mempermainkan cinta kita dan kata kata. So renung-renungkan lahh dan selamat bercinta #peace :)

No comments:

Post a Comment