I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 30 November 2011

:'(

Hi, you ll ! KCING KCINGGG :D

Aku dah lama tak bukak log and update, rasa malas gila dah nak update blog, no idea, no blog. Okay, now aku nak bagitahu yang aku sayanggggggg sangat sangat dekat someone ni. Aku minat dia dah lama dah, sejak azali lagi. Pada 14 November 2011 dia melamar aku, aww! so romantik ayat dia, cair saya :D aku pun terima dia dengan seadanya. Tapi dia ada cakap " I need you to steal my heart" hmmm, :( aku tak tahu nak buat macam mana, tapi aku sayang dia sangattttt! aku tahu aku ni bukan taste dia, and dia tak pernah rasa sayang dekat aku. Its okay, saya faham awak macam mana so saya boleh sabar :) orang kata if kita sabar, apa yang kita nak semuanya boleh dapat, kan kan ?

Korangg, aku takut sangat if dia tinggalkan aku. Aku takot if dia nak game aku, tapi takpe! aku rela kene game dengan orang yang aku sayang :( ramai dah cakap dekat aku yang maybe dia nak game aku, tapi aku tak percaya, aku just buat dont know je. tapi kadang-kadang rasa sedih pun ada, rasa macam nak nangis je. Maybe ni ujian and balasan tuhan dekat aku, takpe aku redha :)

#iloveyousomuchbabipukiharamkejadahhitamputihmerahtandasayangakudekatkaukechikpendektinggi <3

hahaha, yang dekat atas tu aku merepek je kay, #peace! kay lah sampai sini je aku mengadu dekat korang, next time if aku ada mood aku update lagi blog yaa :)

GoodMorning, GoodEvening, GoodAfternoon, GoodNight! Ilapchiuuu, imichiuuuu~
muah pipi kiri, muah pipi kanan, muahhhhhh segala-galanyaa :D kboiii

No comments:

Post a Comment