I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 23 June 2011

Happy LOVE Happy :D

BUBU, i think about you all the time. Day and night your all that's on my mind. You always be mine and i always loveyou bubu. Ouchh! sooo romantics <3 hari ini aku sudah di ijab kabulkan dengan az. Dia agak funny gila macam cousin dia fariza, nama HOT ija ,haha! :D best sangat couple dengan dia, cause dia faham aku, and perangai dia ada macam aku sikit lahh, example ,hmm nak tahu ke ? tak payah laa, biar aku je yang tahu, hee~ seriously aku cakap dia romantik and dari yang lain. dia lah yang ubat hati aku, ceh cehh! tapi aku tak tahu lah sama ada aku stay lama or tak dengan dia. aku hope gila gila ,aku stay lama dengan dia sampai akhir hayat *wink! he is my PRINCE CHARMING. ilovehimsooomuch!

No comments:

Post a Comment