I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 26 June 2011

Isi dan Kulit

kawankuu, aku tahu dah lama aku tak lepak dengan kau, tapi tak semestinya aku dah lupakan kau kawan. kau tetap dihatiku. kau lah tempat aku mengadu, kau lah tempat aku luahkan perasaan :D, kau lah tempat aku mintak tolong, kau lah ketot kuum kau lah chubby ku, and kau lah kau lahh kawan dunia dan akhirat puteri nurul shafiqa. sekarang kan time kita exam PMR aku tak nak gaduh gaduh ni, nanti tak berkat. aku hope PMR kau lulus kawan. aku sentiasa doakann kau :) seriously aku sayang kau KAWAN !! haha, nanti if dah lepas pmr kita hang sama-sama kay kawan. aku suka hang dengan kau chubby and tolong laaa jangan fikir tentang aku benda lain and jangan prasangka dekat aku tau. ONE MORE ONE MORE! imissyousooooooomuch and iloveyousooooomuch KAWANKU <3

No comments:

Post a Comment